wtorek, 23 października 2018

271. KOBIETY NIEIDEALNE. MAGDA



WYDAWNICTWO: Replika
DATA WYDANIA: 21 sierpnia 2018
LICZBA STRON: 384
ISBN: 9788376747163
 


Magda to samotna matka, która wychowuje 12 letniego chłopca, pracuje i niewiele ma przyjemności w życiu. Rozwiodła się z mężem by być z kochankiem. Niestety ten miał inne plany. Jedyną odskocznią od problemów dnia codziennego dla Magdy są spotkania z przyjaciółkami. Na rozmowach z przyjaciółkami, przy winie łatwo się wyluzować. Czasami aż za bardzo. Przyjaciółki namawiają główną bohaterkę na założenie profilu na portalu randkowym. Co z tego wyniknie, czy dziewczyna znajdzie swoją drugą połówkę. Musicie koniecznie przeczytać.
Powiem szczerze, że sięgałam po tę książkę z lekkim sceptycyzmem. Byłam uprzedzona do jednej z autorek ale jak się okazało zupełnie niepotrzebnie. Powiem tak: dziewczyny czytajcie. Wtedy gdy macie kiepski, dzień, gdy jesteście wkurzone, gdy nie macie już sił, gdy macie wszystkiego dość. To książka dla Was, dla nas. Stawia na nogi, pozwala oderwać się od problemów dnia codziennego, na chwilę pobyć w innym miejscu. Czyta się ją z zapartym tchem. Autorki o poważnych problemach piszą z lekkim humorem. To książka o niesamowitej przyjaźni i o miłości, która rodzi się w bólach. O trudnych relacjach rodzinnych i próbie poprawiania ich mimo wszystko.
Książka pokazuje nam, że nie ma ludzi idealnych i nie ma idealnego życia. A co najważniejsze: nie musimy być idealne. Popełniajmy błędy, kłóćmy się. Ale pamiętajmy, że jest czas na naprawianie tych błędów i zakopanie toporu wojennego. Bo po burzy zawsze wychodzi słońce.

Polecam „Kobiety nieidealne” z całego serca. I z niecierpliwością czekam na dalszą część perypetii czterech przyjaciółek.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Replika.

3 komentarze:

  1. Może kiedyś się skuszę. Pozdrawiam Madziu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę zaświadczyć o tym, co rzucający zaklęcie zrobił dla mnie i mojego mężulka. Jesteśmy małżeństwem od 2007 r. Bez oznak ciąży lub poczęcia. Wyszedłem wtedy z kontroli urodzeń i nie miałem okresu. Mój żyroskop dał mi progesteron do skoku - rozpocznij okres i tak się stało, ale nie miałem kolejnego. zrobiliśmy kolejną rundę progesteronu, a następnie 100 mg clomidu przez 5 miesięcy, przestrzegaliśmy wszystkich zaleceń lekarzy, ale bezskutecznie. Kupowałem test ciążowy zestawów owulacyjnych I wreszcie dostałem 3 testy, kiedy ja owulowałem! Od tego czasu próbujemy od lat! Cóż, byłem bardzo zdezorientowany, ponieważ nadal biorę test ept I wszyscy okazują się negatywni! Naprawdę chcę dziewczynkę, podczas gdy mój mężulek chce chłopca LOLL! Myślę, że może po prostu próbujemy za bardzo, co mogę ci powiedzieć, że minęło już wiele lat i wciąż nie mam czasu, żeby nikomu pomóc, ponieważ każde ciało wokół nas było już na skraju utraty ich wiara w nas.no miała biec do jednego wiernego dnia, kiedy czytałem czasopismo i natknąłem się na stronę, gdzie znalazłem temat lub nagłówek {A SPELL CASTER}, który może uzdrowić kogoś z HIV i AIDS, przywieźć swój EX , powiększ swoją PIERSIĘ, pomóż zdobyć LOTERIĘ VISA, stracić MASĘ, a nawet zdobyć sześć PAKIETÓW I spłaszczyć BELLY, spróbowałem i zanim nie mogłem tego zrobić, Kapłan Salami uratuje mnie przed moim problemem, rzucając zaklęcie dla mnie i powiedział mi, żebym się kochał z moim mężulkiem, potem dziewięć miesięcy po zaklęciu i kochaniu się z mężem dostarczyłem bliźniak CHŁOPIEC I DZIEWCZYNA. To czarodziejskie nazwisko rzuca kapłana Salami, tak wielu ludzi jest świadkami jego wspaniałej pracy .. Jest miły, skontaktuj się z nim na purenaturalhealer@gmail.com WHATSAPP +2348105150446, jeśli masz jakieś kłopoty Dzięki tak bardzo !!

    OdpowiedzUsuń
  3. NAJLEPSZA MIŁOŚĆ ONLINE SPELL CASTER, ABY UZYSKAĆ ​​SWÓJ EX LOVER, MĘŻCZYZNA, ŻONA, DZIEWCZYNA LUB POWRÓT CHŁOPA. DODAJ GÓRĘ NA WHATSAPP: +2349083639501
     -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
    Witam wszystkich Am Christian Hofman, jestem z USA. Pracuję dla międzynarodowej firmy Apache Corporations, poznałem Babę Nosę podczas mojej podróży do Afryki, poszedłem tam na kontrakt Negocjacje i przegrałem z inną firmą, byłem zdruzgotany i złamany, a kilka miesięcy temu właśnie się rozwiodłem, moja żona wyjechała z moimi dziećmi i ta praca była moją drogą do dobrego życia i odzyskania rodziny. Po moich konsultacjach z Babą Nosą wykonał dla mnie zaklęcie, a ja dostałem kontrakt, a kilka miesięcy później moja żona i dzieci wróciły do ​​mnie i wszystko to zawdzięczam duchowemu czarowi i mocom Baby Nosa. Jestem świadkiem baby Nosy, duchowego ojca wielu wielkich ludzi. dla każdego z twoich duchowych problemów i zostanie to rozwiązane. Może sprawić, że staniesz się bogaty bez rytuałów krwi, przywrócisz swojego ex_husband, ex_wife, ex _ boyfriend lub dziewczynę tylko wtedy, gdy będziesz mógł dzisiaj pisać tekst lub WhatsApp baba Nosa
        +2349083639501. jeśli masz problemy z następującymi
    (1) Jeśli chcesz odzyskać swój ex.
    (2) jeśli zawsze masz złe sny lub uprawiasz seks we śnie.
    (3) Chcesz zostać awansowany w swoim biurze.
    (4) Jeśli potrzebujesz uprawnień do wygrania sprawy sądowej
    (5) Każda forma zaklęcia
    (7) Zaklęcie tonu dowodzenia
    (8) Pierścień zabezpieczający
    (9) Pierścień sukcesu podróży
    (10) Moc duchowa dla ludzi Bożych
    (11) Przywiąż męża / żonę do siebie na zawsze sam
    (12) Chcesz, żeby kobiety / mężczyźni biegali za tobą. (13) Jeśli chcesz mieć dziecko.
    (14) Chcesz być bogaty bez rytuałów krwi. (15) Jeśli potrzebujesz pomocy finansowej.
    (16) Opieka ziołowa
    (17) Jeśli nie możesz zaspokoić pożądania seksualnego swojej żony. z powodu słabej erekcji.
    (18) Jeśli masz chorobę HIV i siłę do leczenia chorób nowotworowych, zadzwoń do Baba Nosa na +2349083639501
    TRADYCYJNA MEDYCYNA Herbal Home & Native Doctors. Gabinet
    Adres nr 20 ścieżka z kości słoniowej, stan Ife Osun ... k

    OdpowiedzUsuń