piątek, 23 grudnia 2016

267. DZIENNIK ŁOWCY PRZYGÓD




WYDAWNICTWO: Burda Książki
DATA WYDANIA: 14 września 2016
LICZBA STRON: 247
ISBN:
9788377787274

 
Bardzo rzadko czytam książki dla dzieci, ale tej nie mogłam się oprzeć.
 Po pierwsze jest świetnie wydana. Papier, druk, fajne czcionki, ciekawe wstawki to wszystko nadaje książce smaczku."Dziennik..." czyta się z największą przyjemnością, wprost nie można się od niego oderwać. Nawet moje dzieci, które z książkami mają na bakier zainteresowały się tą publikacją. Napisana jest bardzo przystępnym językiem, przygody opisywane są z punktu widzenia małego chłopca. Pewnie dlatego aż tak intrygują, fascynują i wzbudzają zainteresowanie. Książka okraszona jest mnóstwem cudnych zdjęć z wyprawy a także bardzo śmiesznych obrazków. Zawiera dużo porad i trików jak przeżyć w ekstremalnych warunkach. A prawdziwym smaczkiem jest zestaw na końcu książki, który pozwala na chwilę rozrywki. Ja czytałam tę książkę z przyjemnością. Świetnie się przy niej bawiłam, ale miałam też chwilę wzruszenia i zadumy. Byłam pełna podziwu dla wyczynu Szymona, ja chyba nie odważyłabym się na taką podróż. Z całą stanowczością polecam książka Szymona Radzimierskiego. Doskonale nadaje się na prezent dla miłośników przygód, podróży, zwierząt. Jest doskonała do tego by zachęcić dzieci do czytania.Polecam, nie zawiedziecie się. 
 
Książkę przeczytałam dzięki uprzejmości WYDAWNICTWA BURDA KSIĄŻKI 
 
 

3 komentarze:

  1. Dobrze, że są takie książki, które mogą przyciągnąć dzieci do czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za podpowiedź. Właśnie zamówiłam dla córki na prezent. Ona uwielbia takie książki.

    OdpowiedzUsuń