sobota, 18 maja 2013

126. LUŚKA NA PLANECIE DZIECKO

WYDAWNICTWO: PSYCHOSKOK
DATA WYDANIA:   6 grudnia 2010
LICZBA STRON: 180
ISBN: 978-83-931865-0-1
 
Tytułowa Luśka to młoda kobieta, która ma wszystko, czego potrzeba. Dobrą pracę, mieszkanie, chłopaka i przyjaciółkę. Czuje się spełniona w swoim życiu. Mimo, że w jej otoczeniu dużo mówi się na temat dzieci Luśka nie ma potrzeby bycia matką. Jednak los decyduje za nią inaczej.
„Luśka na planecie dziecko” to opowieść młodej kobiety o tym jak to jest w ciąży. O tym jak tytułowa bohaterka dowiedziała się o stanie błogosławionym i co później działo się w jej życiu. Książka ta napisana jest w lekki, zabawny sposób. Okraszona jest śmiesznymi obrazkami. To, co mnie zaskoczyło w tej książce to wywiady – porady dla przyszłych mam, przeprowadza je Paulina Holtz. Znane osoby, m.in. z Beatą Tyszkiewicz, Reni Jusis, Beatą Tadlą, Sylwią Chutnik. Porady te dotyczą ubrań, wyprawki, seksu, szkoły rodzenia porodu.
„Luśka na planecie dziecko” to świetny pomysł na poradnik i rewelacyjna książka. Ja bardzo żałuję, że nie miałam jej, gdy byłam w ciąży. Z pewnością byłaby mi bardzo pomocna. Dzięki niej nie błądziłabym jak dziecko we mgle. Zawiera wiele adresów stron internetowych, sklepów, ośrodków wypoczynkowych zakupów przez Internet a nawet przyjaznego radia.
Polecam z całą stanowczością.  

Za możliwość przeczytania książki dziękuję WYDAWNICTWU PSYCHOSKOK. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz