piątek, 9 listopada 2012

69. GŁĘBOKA PRAWDA



WYDAWNICTWO:  STUDIO ASTROPSYCHOLOGII
DATA WYDANIA: czerwiec 2012
LICZBA STRON: 396
ISBN: 978-83-7377-535-0
 
W książce „Głęboka prawda” autor próbuje podważyć prawdy, jakie do tej pory znaliśmy. Przekonuje, że w wielu względach nasze myślenie jest błędne.
W książce tej czytamy o zjawiskach atmosferycznych, o powstaniu człowieka i jego istocie. O wielu zjawiskach dotyczących różnych dziedzin nauki.
Gregg Braden w swojej książce próbuje podważyć to, czego od wielu uczono nas w szkole. Ukazuje nam wiele nowych faktów dotyczących powstania człowieka.
„Głęboka prawda” napisana jest językiem prostym, zrozumiałym dla każdego laika. Zawiera zdjęcia, wykresy, tabele. Opisy badań i ich wyniki.
W książce tej zasugerowano nam jak uniknąć wojen i konfliktów. Jak korzystać ze środowiska naturalnego, aby nie zginęło, aby nie trzeba było się martwić o wodę i żywność. A także o to, że kiedyś wyginą zwierzęta, lasy, morza i oceany.
Książkę tę należy czytać w ogromnym skupieniu, aby wiedzieć o czym czytamy.
Przyznam, że wielu ludzi po przeczytaniu jej może zmienić swoje postrzeganie świata. Jednak ja podchodzę do tych prawd i badań z głęboką nutą sceptycyzmu i chyba nie do końca wierzę w to, co czytałam.
Polecam tym którzy chcą spojrzeć na świat inaczej. Ja drugi raz po tę książkę bym nie sięgnęła a to dlatego, że bardzo ciężko mi się ją czytało. Czasem aż głowa mnie bolała od tego skupiania się. Dla mnie okazała się za ciężka ta lektura.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu STUDIO ASTROPSYCHOLOGII.

1 komentarz:

  1. Ogólnie jestem sceptycznie nastawiona do tego typu pozycji. Nie wiem, czy byłaby odpowiednia dla mnie.

    OdpowiedzUsuń