wtorek, 31 marca 2015

223. MIĘDZY NAMI


WYDAWNICTWO: ZNAK
DATA WYDANIA: 4 listopada 2013
LICZBA STRON: 400
ISBN: 9788324028573
 


Bardzo chciałam przeczytać tę książkę. W zrealizowaniu tego pragnienia pomogła mi Katarzyna. Pierwsze kilka stron to był dla mnie koszmar. Czytałam i zastanawiałam się jak infantylna musi być osoba, która to napisała. Bardzo prosty, czasem potoczny język, czytając odnosiłam wrażenie, że autor pisze dla malutkich dzieci. Jednak z czasem było już tylko lepiej. Ze strony na stronę zaczęłam coraz bardziej się wciągać w lekturę. Poznałam bardzo dużo szczegółów z życia państwa Tusków. Od wczesnego dzieciństwa Pani Małgorzaty, przez jej młodość aż do czasu, gdy poznała męża. Pani Małgorzata bardzo dużo opowiada o swoim małżeństwie, o swoim mężu i dzieciach. Ujawnia strasznie dużo szczegółów. Jak na mój gust aż za dużo. Pewnych spraw nie powinno się ujawniać w świetle dziennym tym bardziej, że mąż autorki piastuje bardzo ważne stanowisko.
Mimo wszystko książkę oceniam na plus. Jest taka trochę plotkarska okraszona mnóstwem zdjęć z prywatnych zbiorów państwa Tusków. Ale czy warto ją kupić? Sama nie wiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz