piątek, 22 sierpnia 2014

POST ZAPACHOWY - SWEET APPLE



Sweet apple to zapach który długo czekał na przetestowanie.


Co dzisiaj palimy pytam się dzieci moich. Mamo zapal wreszcie to jabłko odpowiada starszy.
Powiem Wam, że już po wyciągnięciu z koperty „na sucho” pachnie obłędnie. Wkruszyłam wosk w niewielkiej ilości, odpaliłam i już po chwili poczuliśmy zapach. Ciepły, ale i orzeźwiający. Bardzo intensywny, ale niemdlący. Tylko jest jeden szkopuł. Ja w ogóle nie czułam zapachu jabłka. Może ja się nie znam. Zapach jest piękny słodkawy, mocny. Przez słodkość przebija się jakaś taka cierpkość. To idealny zapach na lato dla miłośników lubiących wyraźne, mocne zapachy. Ja jestem w tej grupie i wiem, że będzie on moim faworytem. Ja paliłam go w ciągu dnia i doskonale zdał on rezultat.  Gdy zapytałam młodzież: I jak? Ale fajny, podoba mi się. A wierzcie mojego syna trudno zadowolić. 

Ten i inne zapachy można kupić w sklepie co za zapach.pl 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz