środa, 6 listopada 2013

Zapowiedź wydawnictwa Pascal




Premiera: 4.12.2013 r.

Już dziś stań się Perfekcyjną Panią Domu!

Masz już dość brudnych naczyń, porozrzucanych ubrań?
Nie możesz poradzić sobie z nieporządkiem w szafie?
Trudno wyegzekwować Ci porządek od dzieci i męża?
Nie wiesz, jak dobrze uprasować koszulę?
Masz uporczywą plamę i problem by ją usunąć?
Czy chciałabyś, aby w Twoim domu panowała harmonia i porządek?

Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedziałaś twierdząco, to ta książka jest dla Ciebie!
Zmień swój dom w nieskazitelne królestwo czystości. Stań się Perfekcyjną Panią Domu!

Dzięki radom i wsparciu Małgorzaty Rozenek na zawsze pożegnasz bałagan, a w Twoim domu będzie lśnić! 
 

5 komentarzy:

  1. mam na nią wielką ochotę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wszystkie pytania odpowiedziałam TAK - chyba ta książka obowiązkowo powinna sie znaleźć w moim domu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na wszystkie mam tak :) Ale ja bym poprosiła Małgosię do mnie na tydzień żeby zaprowadziła harmonię i ład :) Ja jej pomogę :)

      Usuń
  3. Na wszystkie pytania odpowiadam twierdząco, lecz jest jedno ale. Jestem straszny leń i ciężko mi wytrwać w danym postanowieniu jeśli chodzi o sprzątanie itp. niemniej jednak powyższy poradnik wzbudził moją ciekawość.

    OdpowiedzUsuń