piątek, 3 maja 2013

124. GOTUJ Z JULIĄ


WYDAWNICTWO: LITERACKIE
DATA WYDANIA:  2011
LICZBA STRON: 252
ISBN: 978-83-08-04683-8
 
 
Bardzo chciałam mieć tę książkę i bardzo się cieszę, że Wydawnictwo Literackie zechciało mi ją udostępnić. Jest rewelacyjna. I mimo, że to tylko przepisy oczarowała mnie. Super wydana, z ozdobnikami. Podzielona jest tematycznie na zupy, sosy, sałatki, mięso, dania z jaj itp. „Gotuj z Julią” bardzo przypadła mi do gustu. Szczególnie to, że proporcje składników nie są podawane w gramach czy dekagramach tylko normalnie: w łyżeczkach, szklankach itp. Dzięki temu nie trzeba mieć pod ręką wagi kuchennej czy przelicznika wag. Oprócz konkretnych przepisów w książce można znaleźć wiele cennych rad na nurtujące młode gospodynie tematy, takie jak: upiec mięso, ugotować ryż czy warzywa, ubić pianę z białek czy nawet jak umyć przypalony garnek.
Ja osobiście zamierzam wypróbować przepisy Julii i mam nadzieję, że dzięki jej poradom uda mi się to doskonale.
Estetyczna, przejrzysta, z zabawnymi rysunkami, ważne informacje wyróżnione tłustym drukiem. Na końcu książki znajduje się słowniczek kulinarny a także spis sprzętów, jakie powinny znaleźć się w każdej kuchni.
„Gotuj z Julią” Julii Child polecam wszystkim. Będzie doskonała na prezent ślubny, ale nie tylko.

  Za możliwość przeczytania książki dziękuję WYDAWNICTWU LITERACKIEMU
 
 

2 komentarze: