niedziela, 15 listopada 2015

Spotkanie autorskie

W październiku w ramach Dyskusyjnego Klubu Książki do Tarnobrzega przyjechała autorka "Znaków szczególnych" i "Lalek w ogniu" Paulina Wilk. Stwierdziła, że spotkania odpuścić nie mogę mimo, że nie przeczytałam żadnej z książek autorki. Zawzięłam się w sobie i przeczytałam na szybko "Znaki szczególne". 





Jako,że córki swej nie miałam z kim zostawić poszła ze mną.


 Nie wiem czy to był do końca trafiony pomysł bo miałam wrażenie jakby Pani Paulina trochę się hamowała w swoich wypowiedziach. Niemniej jednak spotkanie było bardzo ciekawe. Autorka skupiła się na opowieściach o Indiach. Bardzo mnie to ciekawiło, Zosię zresztą też. Podczas powrotu do domu zadawała mi mnóstwo pytań a myślałam, że nie słuchała. Rozmowy okraszone były dużą ilością ciekawych zdjęć z Indii. 
Na  koniec podeszłyśmy po autograf. Zapytałam Panią Paulinę czy mogę zamieścić jej zdjęcie na moim blogu. Gdy zapytała mnie na jakim powiedziała, że zna. Strasznie to miłe jest. 
Szkoda, że takich spotkań w moim mieście jest bardzo mało.





 Pani Paulina to niezwykle ciepła i sympatyczna osoba. I bardzo ciekawie opowiada o tym co udało Jej się przeżyć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz