sobota, 30 sierpnia 2014

POST ZAPACHOWY - AMBER MOON



Zawsze jak kupię sobie coś nowego długo czekam na wykorzystanie tego. Sama nie wiem czemu, może mi szkoda. Bardzo miałam chęć na amber moon wąchałam go na sucho w świecy i strasznie mi się spodobał. Pewnego wieczoru otworzyłam i odpaliłam. Nawet całość nie zdążyła się roztopić już poczułam zapach. Zakochałam się w nim. I wiem, że to będzie miłość na długo. Poczułam zapach zniewalający, zmysłowy. Amber moon jest intensywny, ale nie nachalny.  Otula swoją wonią i rozchodzi się na całe mieszkanie. Wystarczy jego mały kawałeczek. To bardzo ciepły, perfumeryjny, po prostu oszałamiający wosk. Bardzo się cieszę, że dałam się na niego skusić, bo na sucho pachnie gorzej niż po rozpaleniu.

Ten i inne zapachy możecie kupić w sklepie co za zapach.pl


http://cozazapach.pl/

2 komentarze:

  1. Mam go. Czeka na swoją kolejkę do wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej! Przyznam szczerze, że nie słyszałam o tej stronie i bardzo tego żałuję!

    OdpowiedzUsuń