piątek, 29 sierpnia 2014

201. SCENARIUSZ Z ŻYCIA



WYDAWNICTWO: NASZA KSIĘGARNIA
DATA WYDANIA: 21 maja 2014 
LICZBA STRON: 288
ISBN:  9788310125774
 
 
 

Marta to kobieta w średnim wieku. Pracuje mimo to znajduje czas by spełniać zachcianki męża, wyręczać zamężną córkę w wychowaniu syna. W tym wszystkim brakuje jej czas dla siebie. Pewnego dnia zupełnie przypadkowo, wracając z zakupów natyka się na męża w objęciach młodej dziewczyny. I w tym momencie Marta mówi dość. Muszę zacząć żyć własnym życiem. Nie zważając na męża realizuje własne pasje, więcej czasu spędza z przyjaciółką. Nie daje się już wykorzystywać szefowi. Ale zupełnie przeciwstawia się córce, co wychodzi tylko tej drugiej na dobre. Przecież dzieci tak szybko rosną. Marta jest zaskoczona swoją asertywnością, ale podoba jej się tak jak jest.
„Scenariusz z życia” bardzo chciałam przeczytać po zapowiedzi z tyłu książki. Zachwalała ją też duża rzesza zwolenników. Niestety mnie nie przypadła do gustu. Czytało mi się ją strasznie ciężko, była dla mnie nudna. Nie to, że się czepiam, ale po prostu nie trafiła w mój gust. Zero poczucia humoru, fabuła i bohaterowie jacyś tacy sztuczni, naciągani na siłę. Jak dla mnie strasznie słabiutka. Ale nie zrażajcie się tą opinią może akurat Wam się spodoba.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję WYDAWNICTWU NASZA KSIĘGARNIA


3 komentarze:

  1. a mnie się podobała, dowcip Autorki całkiem niezły, po przeczytaniu pierwszej strony wiedziałam, że muszę przeczytać ją całą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mam przekonania do tej lektury

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście czytałam kilka opinii na temat tej książki i wszystkie były pozytywne i zachęcające, Twoja opinia jest chyba pierwszą której książka nie przypadła do gustu. Ale myślę że sama chętnie ją przeczytam i się przekonam jak jest.

    OdpowiedzUsuń