poniedziałek, 18 lutego 2013

STOSIK







Przepraszam, że stosik dopiero dziś. Ale wczoraj miałam dzień tragiczny a poza tym powzięłam postanowienie, że niedziela będzie dla mnie dniem bez komputera. 
Jak widzicie ciekawe pozycje, z tego co wiem większość z Was już je czytała a ja cieszę się że te lektury jeszcze przede mną. Czekam jeszcze na przesyłki z dwóch wydawnictw i martwię się bo już dawno powinny dojść.

Dostałam też książkę "Gdzieś w Beskidach". W ogóle o nią nie prosiłam. Z tego wydawnictwa prosiłam o ina książkę. Okazało się, że to zbiór opowiadań. Ja opowiadań czytać nie lubię. Ale jak dostałam to przeczytam. Nie pokaże Wam okładki bo nie mogę znaleźć nigdzie w sieci. Tutaj zamieszczę link. Tam można zobaczyć tę książkę KLIK

7 komentarzy:

  1. Dobre dziecko - super - z tego stosiku bio Komorowskiego bym nie zdzierżyła

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czytałam dopiero co "Receptę na miłość" Barbary O'Neal, ciekawa jestem czy "Jak znaleźć przepis na szczęście" jest równie dobre?

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat żadnej z powyższych nie czytałam :)
    Ale to nic. Poczekam spokojnie na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszą i ostatnią książkę mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, nie widzę tu nic dla siebie tym razem. Ale życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno skończyłam "Dobre dziecko". Interesująca pozycja:)A na książkę pani Kossak ostrzę sobie molowe zębiska;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesuje mnie "Pasja budzi się nocą" ... czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń