poniedziałek, 14 stycznia 2013

84. TALIA MIŁOŚCI



DATA WYDANIA: październik 2011
LICZBA STRON: 52 
 
 
„Talia miłości” to talia 52 kart zamkniętych w ładnym pudełku. Każda karta to jedna pozycja miłosna. Rysunki są czarno-białe, na ich odwrocie znajdują się wytyczne do pozycji. Do Talii dołączona jest instrukcja dotycząca jej zastosowania.
„Talia miłości” idealnie sprawdza się u małżeństw z dość długim stażem. Pozwala na wprowadzenie czegoś nowego do związku, pozbyć się nudy i rutyny. Pomysłów na wykorzystanie tych kart jest wiele i można je mnożyć. Można jedną z kart podrzucić mężowi do kieszeni, podłożyć pod talerz zupą, bądź też przejrzeć karty z ukochanym i dowiedzieć się, jaki seks mu się marzy a przy okazji samej coś niecoś podpowiedzieć. Idealna jest także dla osób nieśmiałych, dla których seks jest tematem tabu i wstydzą się o nim rozmawiać. Ale Talia miłości jest także równie dobra dla odważnych i szalonych tych, którzy nie boją się nowości. Mogą oni na rozkręcenie wieczoru w sypialni urządzić losowanie pozycji.
Spotkałam się z opiniami, po co mi to, świetnie sobie radzę bez takich kart. Ja jednak myślę, że się mylą. Takie karty mogą dodać pikanterii każdemu związkowi, no chyba, że ktoś jest bardzo pruderyjny:)
Ja jestem bardzo zadowolona z tego, że mam tę talię. Myślę, że będzie ona idealnym prezentem dla kogoś bliskiego tym bardziej, że już wkrótce Walentynki:)

Za możliwość zapoznania się z Talią miłości dziękuję WYDAWNICTWU STUDIO ASTROPSYCHOLOGII. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz