wtorek, 26 czerwca 2012

DOTARŁA DO MNIE PRZESYŁKA :)

Spodziewałam się dwóch listów, a tu listonosz przyniósł trzy :) Otwieram i nie wierzę własnym oczom :) Paczka z wymianki od marpil . Tak się ucieszyłam bardzo, bo ostatnio jakoś tak pod górkę mam a tu taka piękna niespodzianka :)


  Dostałam mnóstwo słodkości :) oczywiście gumy zaanektowała moja Zośka :) Ręcznie robioną książkę kucharską w której jest miejsce na moje przepisy (ale się cieszę nie będę musiała biegać do komputera sprawdzać przepis) szpatułkę podpisaną moim nickiem i z książką oraz  list :)

 No i oczywiście książki :) jak najbardziej w moim guście :)  Nowe prosto z księgarni jeszcze pachnące :)


MARPIL dziękuje z całego serca, dawno nikt mi nie sprawił takiej radości :)))))
I Tobie Sabinko dziękuję za zorganizowanie zabawy :)

3 komentarze: