poniedziałek, 20 sierpnia 2018

270. OBCA W ŚWIECIE SINGLI


WYDAWNICTWO: Edipresse Ksiązki
DATA WYDANIA: 23 maja 2018
LICZBA STRON: 400
ISBN: 9788381175241








Karolinę z dnia na dzień opuszcza partner. Zostawia jej restaurację, która nie ma racji bytu. Mimo wszystko Karolina próbuje ją reanimować.
Jakub pracuje ponad siły w restauracji swojego teścia. Jest przez niego wyzyskiwany i mamiony obietnicą udziałów w zyskach. Jest zaślepiony do tego stopnia, że nie ma czasu dla swojej rodziny. Agnieszka, partnerka Jakuba ma już dość. Zostawia go i razem z córką wyjeżdża na drugi koniec Polski. Wtedy Jakub przegląda na oczy.
Czy Karolinie się uda postawić na nogi restaurację, czy Jakub odzyska Agnieszkę? I co połączy tych dwoje? Musicie koniecznie przeczytać.
To kolejna książka Krystyny Mirek, która mnie nie zawiodła. Po pierwsze uwiodła mnie okładka. Jest niesamowita. A treść tak mnie pochłonęła, że niemal przeczytałam jednym tchem.
„Obca w świecie singli” to książka, która wzrusza i zmusza do myślenia. Może nawet spowodować, że ktoś pod jej wpływem zmieni swoje dotychczasowe życie. Dzięki niej uświadamiamy sobie, co tak naprawdę jest w życiu najważniejsze, co się liczy. Zdajemy sobie sprawę, że niektóre decyzje i wybory nie są tak dobre jak nam się wydaje i że w pogoni za sukcesem możemy stracić wiele.
To książka o niskim poczuciu własnej wartości, o załamaniu nerwowym. O nie poddawaniu się presji otoczenia. O niedopuszczaniu do siebie prawdy, o sztuce manipulacji i o trudnej sztuce przyznawania się do błędów. A także o walce o siebie, o swoje marzenia. O rozłące i tęsknocie, o ślepej miłości, determinacji i samozaparciu.
„Obca w świecie singli” udowadnia, że życie nie zawsze jest tak proste jak się nam wydaje. Że jednak człowiekowi potrzebna jest druga osoba obok siebie po to, aby być szczęśliwym.
Czytałam tę książkę z wielką przyjemnością i polecam całym sercem.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję WYDAWNICTWU EDIPRESSE


5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię twórczość tej autorki, więc na pewno przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dzięki temu wspaniałemu człowiekowi, zwanemu dr Agbazarą, wspaniałemu czaru rzucającemu we mnie radość, pomagając mi przywrócić mego kochanka, który zerwał ze mną Cztery miesiące temu, ale teraz ze mną przy pomocy dr Agbazary, wielkiego zaklęcia miłosnego odlewnik. Wszystkim dzięki niemu możesz również skontaktować się z nim o pomoc, jeśli potrzebujesz go w czasach kłopotów poprzez: ( agbazara@gmail.com ) możesz również Whatsapp na ten numer ( +2348104102662 )

      Usuń
  2. Bardzo przyjemnie się czytało, jak zresztą wszystkie książki autorki:)
    https://slonecznastronazycia.blog/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę zaświadczyć o tym, co rzucający zaklęcie zrobił dla mnie i mojego mężulka. Jesteśmy małżeństwem od 2007 r. Bez oznak ciąży lub poczęcia. Wyszedłem wtedy z kontroli urodzeń i nie miałem okresu. Mój żyroskop dał mi progesteron do skoku - rozpocznij okres i tak się stało, ale nie miałem kolejnego. zrobiliśmy kolejną rundę progesteronu, a następnie 100 mg clomidu przez 5 miesięcy, przestrzegaliśmy wszystkich zaleceń lekarzy, ale bezskutecznie. Kupowałem test ciążowy zestawów owulacyjnych I wreszcie dostałem 3 testy, kiedy ja owulowałem! Od tego czasu próbujemy od lat! Cóż, byłem bardzo zdezorientowany, ponieważ nadal biorę test ept I wszyscy okazują się negatywni! Naprawdę chcę dziewczynkę, podczas gdy mój mężulek chce chłopca LOLL! Myślę, że może po prostu próbujemy za bardzo, co mogę ci powiedzieć, że minęło już wiele lat i wciąż nie mam czasu, żeby nikomu pomóc, ponieważ każde ciało wokół nas było już na skraju utraty ich wiara w nas.no miała biec do jednego wiernego dnia, kiedy czytałem czasopismo i natknąłem się na stronę, gdzie znalazłem temat lub nagłówek {A SPELL CASTER}, który może uzdrowić kogoś z HIV i AIDS, przywieźć swój EX , powiększ swoją PIERSIĘ, pomóż zdobyć LOTERIĘ VISA, stracić MASĘ, a nawet zdobyć sześć PAKIETÓW I spłaszczyć BELLY, spróbowałem i zanim nie mogłem tego zrobić, Kapłan Salami uratuje mnie przed moim problemem, rzucając zaklęcie dla mnie i powiedział mi, żebym się kochał z moim mężulkiem, potem dziewięć miesięcy po zaklęciu i kochaniu się z mężem dostarczyłem bliźniak CHŁOPIEC I DZIEWCZYNA. To czarodziejskie nazwisko rzuca kapłana Salami, tak wielu ludzi jest świadkami jego wspaniałej pracy .. Jest miły, skontaktuj się z nim na purenaturalhealer@gmail.com WHATSAPP +2348105150446, jeśli masz jakieś kłopoty Dzięki tak bardzo !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko dzięki temu wspaniałemu człowiekowi, zwanemu dr Agbazarą, wspaniałemu czaru rzucającemu we mnie radość, pomagając mi przywrócić mego kochanka, który zerwał ze mną Cztery miesiące temu, ale teraz ze mną przy pomocy dr Agbazary, wielkiego zaklęcia miłosnego odlewnik. Wszystkim dzięki niemu możesz również skontaktować się z nim o pomoc, jeśli potrzebujesz go w czasach kłopotów poprzez: ( agbazara@gmail.com ) możesz również Whatsapp na ten numer ( +2348104102662 )

    OdpowiedzUsuń