środa, 6 lipca 2016

260. ZAPACH LAWENDY


WYDAWNICTWO: HarperColins
DATA WYDANIA: czerwiec 2016
LICZBA STRON: 416
ISBN: 9788327621566
 
 
 

„Zapach lawendy” to zbiór trzech krótkich opowiadań o miłości. Napisane są one według takiego samego schematu. Dwoje ludzi się w sobie zakochuje, pobierają się. Później następują komplikacje w wyniku których rozstają się by na końcu żyć długo i szczęśliwie.

Fajnie przeczytać jedną taką opowieść, ale trzy prawie takie same dla mnie to już przesada. Ta książka łatwa, lekka i przyjemna. Typowy romans z pięknymi opisami przyrody w tle. Idealna właśnie na wakacje ale ja chyba na takie książki jestem już za stara. Dla mnie wszystko tam jest takie piękne i cukierkowe. Wręcz nierealne. W opowieściach tych kryje się mnóstwo intryg, tajemnic, kłamstw. Bywały momenty, że bohaterowie mnie bardzo mocno irytowali i złościli. Szczególnie despotyczny mąż, który nie szanował swojej żony. Ale nie przekreślam tej książki. Po prostu mnie nie przypadła do gustu, ale wiem, że wielu z Was się ona spodoba.
 
Książkę przeczytałam dzięki uprzejmości wydawnictwa HarperColins
 
 

2 komentarze:

  1. Fakt, książka trochę przesłodzona, ale na wakacje to idealna pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego, ale ja nie przepadam za zbiorami opowiadań. Cięzko mi się to czyta, a potem recenzuje. Rzadko takie coś przyciągnie moją uwagę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń